2015. április 4., szombat

Kiváló nyelvkönyv

Egy bitang jó felépítésű, és nem is drága nyelvkönyvet vagyok most hivatott a figyelmetekbe ajánlani. Természetesen mindenekelőtt a saját figyelmembe, de én már forgatom egy ideje. Remélem, majd meg is fog látszani rajtam... ☺ A könyvpiacon kétezer forint körül forog újonnan, de én könyvtárban vadásztam le. Ott háromszor négy hétre tudod kivenni, aztán ha még mindig szükséged van rá, visszaadod, és újra kiveszed. Ha nincs előjegyzésben (olvasva ezt az ajánlómat ☺) más számára, akkor ez lejátszható, s akár fél évig tanulmányozhatod. Annyi idő alatt pedig muszáj, hogy megszálljon a tudás!

Az iskolai tematika szerint van beszéltetős, gondolkodtatós rész is, kiadós szókincsfejlesztés, s a témák nem pusztán a gyakorlati szituációkban merülnek ki (boltban, étteremben, stb., hagyományos helyzetek), hanem a szakmai tudásra is kiterjed (mi a turizmus, az idegenvezető szerepe, dokumentumok, számlák, világörökségek, egyéb szépségek). Egyáltalán nem unalmas, épp, hogy nehéz letenni.

Ez a kiváló tankönyv Lőrincz Zsolt: Német nyelv az idegenforgalomban, a vendéglátásban, a szállodaiparban című könyvének szerkezetére támaszkodik, felruházva az angol nyelv sajátosságaival. Most tehát rögtön két könyvet ajánlok! :)

Szerző: Lőrincz Zsuzsanna
Cím: Angol nyelv középfok - az idegenforgalomban, a vendéglátásban, a szállodaiparban
Kiadás éve: 1999, Budapest
Kiadó: Paginarum Kiadó
ISBN szám: 963 9133 80 9

Jó tanulást, sikeres felkészülést!


Üdvi: Gréti


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése